Twilight

Fan vad jag är less på allt som har med skolan att göra, förlåt att jag tjatar men den tar fan upp
hela min jävla tid.. lyckades inte komma någon vart heller med intyget.. satan så less!
men har iaf lyckas städa hela mitt rum och packat sakerna som jag ska ha med mej till
pappa. har även duschat också! men nu ska jag lägga mej under täcket och se på twilight
som går på tv. ska försöka somna till den. imorgon har vi inga lektioner men vi håller på
med ett grupparbete så min grupp ska på en intervju imorgon vid halv 10, sen vet jag inte
hur länge jag blir i skolan eller om vi far hem efter att vi har gjort klart den! kan även säga
att jag inte kommer att skriva lika mycket på min blogg eftersom det är så mycket i skolan,
men ett inlägg per dag ska jag försöka skriva iaf, men det är inte säkert! men det ser vi
pusss

Kommentarer
Postat av: HannaÖ

Whii ligger också och kollar på Twilight :D

2011-12-13 @ 23:11:27

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback