Sömn nu tack!

Ligger i sängen nu och har nyss smörjt in min ben så nu är dom lena och fina. Har även sagt godnatt till bby! Är sjukt trött och ska sova nu! Träningen idag gick inte alls bra.. Mina benhinner vill inte som jag vill.. Men hoppas det är bra till matchen på söndag! Efter träningen så duschade jag såklart.. Dum mening, sen blev det att slå in allla julklappar jag köpt så nu är det färdigt! Saknas bara lappen som man skriver på! Har även hunnit städa undan på mitt rum och packat för ska sova hos lidas imorn. Och sen på stresshanteringen ska vi ha nå skit så mab skullle vara ombytt. När nu måste jag sova! Brukar fan sova den här tiden.. Därför att jag alltid är helt död efter skolan.. Får verkligen inte försova mej brukar göra det när det blir för sent. Vaknar inte av väckarklockan.. Men jag kommer klara det imorn, ställer flera larm! Godnatt


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback