5 December

Ligger i sängen nu och ska sova! är sjukt trött. mina ögon orkar typ knappt vara vakna längre..
har pluggat i tre timmar idag typ till NK provet imorgon, men ändå så sitter ttyp ingenting..
så frågan är ju om jag kommer att klara det? vi ser väl. imorgon klockan halv 1, så
ska jag och några på någon kurs, kom inte ihåg vad den hette, bara att den slutar
typ halv sex. så kommer inte vara hemma förs typ åtta. har inte kolla upp när bussarna
går till obbola. orkar inte skriva så mycket mer förutom att jag har mycket i skolan.
ska skriva imorgon vad det är jag har innan jul.. och dehär med att jag skulle lägga upp
en bildbomb blir inte av för att jag har typ lagt ut alla lite här och där, så får bli någon
annan gång! Natti, puss!


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback