4 December

Sitter i sängen nu och ser det sista avsnittet av js. när dom träffas efter säsongens avsnitt.
kommer fan inte ha något att göra nu på söndags kvällarna nu när det har slutat. haha.
tycker fan om programmet! ;D sorry att jag inte har skrivit något på bloggen på ett tag..
kan då säga att i tosdags var jag på café station meed älskligen för vi firade 1,5 år.
efter ett tag kom sandra dit. sen på fredagen så blev det att fara och kolla på gratis
matchen mellan teg och löven, men några finna vänner! efter matchen så for jag, lidas
och kajsa till café station och bara tog det lugnt, sen på lördagen blev det stan med sandra
och köpa det sista julklapparna så nu har jag köpt allt, så nu är det färdigt! :) och även den
dan så for jag på café station med sandra haha (AA) efter stan med det att kolla på lidas match,
skulle egentligen ha varit en tjej kväll men det blev inte så, för det blev så stressigt så vi ska försöka
ta det i helgen! :)  och nu sitter jag här! lovar att jag ska bättra på mej! men det är så mykcet i
skolan som sagt.  ska lägga ut en lista imorgon på allt jag har i skolan. men nu ska jag se klart js
sen ska jag nog försöka sova lite. skola imorn.. men får ju träffa mina små sötnosar då! :)
lägger även ut en bildbomb imorgon tror jag! pusss

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback