20 December

sitter vid brosan dator just nu. paassa på att låna den när han inte är hemma, eftersom att den är
tusen gånger bättre än både min laptop och skolan jävla laptop.. menmen. idag så har dde inte hänt
nå alls. skolan var chill eftersom att det snart är jul lov, så gjorde vi ingenting. vi planerade det sista
inför imorgon. då vi ska ha olika jul saker men BF 1:orna. blev ingen träning för mej heller.. en timme
innan den började så gjorde mina benhinnor så fruktansvärt ont.. så jag vilade. och jag hoppas
verkligen det går över.. det är inte ett dugg skönt att gå! men nu ska jag försöka städa på mitt
rum, och packa saker som ska till mamma. blev heller ingen bio.. skulle på bio imorn egentligen,
men det gick ingen den tiden då alla kunde. menmen.. ska hoppa in i  duschen nu!
puss
image description

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback