18 December

Vet att jag inte är så duktig på att uppdatera.. Men helgen har varit mysig! I fredags så kom emma, kajsa, chrille och stefan till lidas! Vi såg på film, en av dom var jägarna två. Så nu har jag sett den filmen, den var helt okej! På lördagen så hade jag match i övik, tyvärr så förlorade vi.. Och det hände en olycka med våran kära signe, lägger ut en bild. Man kanske inte ser så bra på den. Men hon fick ett slag med klubban under ögat så hon inte kunde öppna det! På kvällen så kom maggan och emil, vi såg på en världens sämsta skräckfilm! Och idag har det inte hänt nått speciellt! Jag och lidas sov typ hela dan, sen kom mamma och pappa vid tre. Och när jag kom hem så blev det tv. Har nyss sett klart beck och ska hoppa i säng nu. Inte länge kvar till julafton nu! Natti

 

 


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback