13 December - Lucia

Sitter mitt på golvet i mitt rum nu bland alla röra.. och blir tokig på att jag inte fattar vad jag ska skriva
på ett intyg som måste vara klart den här veckan typ.. + att jag har massa skolarbeten som saka göras
och måste plugga till två prov. men ska lämna det för ett tag nu och fokusera på att städa mitt rum eftersom
att jag ska till pappa. och mitt rum ser fan inte okej ut.. ska inte träna idag heller pga att jag gjorde illa mej
på min match i söndags.  kan inte släppa saken jag ska göra för att få ett intyg.. kommer fan inte lyckas
göra det.. och då får jag inget intyg.. känns ju super mega värt.. nej.. åhh får fan panik.. näe ska försöka
gå och städa nu.. sen försöka göra intyget igen.. pusss
Lucia tåget på våran skola

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback