Tisdag

Sitter i sängen just nu och är hur trött som helst! har nyss kommit hem från pappa hjälpte han att städa så det betyder att jag kommer få pengar av honom nu! :D yeey! är fan pank det är inte okej!... har även städat mitt rum här hos mamma känner mej jävligt duktig! mamma kommer ju hem från turkiet idag, eller hon är redan i sverige men dom landade i luleå så hon kör ner med bil hit, hon ska typ komma vid 10 och hon har även köpt något åt mej, ska bli kul att se va det är! :D pappa ska även fara till ungern imorn(vetinte hur de stavas..) och han sa att han kunde köpa något åt mej om de fanns de jag ville ha! och vill verkligen ha en till lv väska! skiter i om det är plagiat!!
vill sågärna ha någon av dom här!

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback