Sommaren 2011

Hej tänkte berätta mycket kort om vad jag har gjort i sommar!
Jag har typ varit med lidas hela sommaren, vi har varit hemma hos honom varit med kompisar eller bara tagit det lugnt! Vi har varit hemma hos mej och hittat på grejer med kompisarna här, tex som klubba eller varit i fläse. varit hos mormor och morfars stuga och haft kul. varit i lidas stuga också, sen har jag bara tagit det lugnt sola bada! orkar inte skriva så mycket mer. gjorde det innan men då skulle skoldatorn dampa som vanligt... nyss lämnat in den.. blir så jävla less attt dom aldrig kan funka.. kan typ inte lägga in bilder från sommaren heller för du får den krupp.. blir jäävligt less;oo just nu sitter jag med lidas och ser posidon heller hur det nu stavas(aa) heehhe. vi har bara tagit det lugnt idag, och nu ikväll så har vi gjort samma haha!;p har inte så mycket mer att skriva, förutom att min bror for till danmark idag på klassresa! men vi hörs imorgon. ppusshej!

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback