Innebandy

Idag så hände det inte så mycket i skolan gick mest igenom saker på våra olika lektioner! var hemma vid halv fem då blev det käk hos pappa! nu har jag nyss kommit hem från innebandy träningen! har börjat träna igen!! det känns underbart, slutade vid jul pga skolan och lite annat. men saknade det sjukt mycket! så nu kommer jag börja träna igen, men bara det! skolan kommer gå före! kan då säga att det inte gick så bra! känns att man har varit borta ett tag! men det kommer väl så småningom igen!:) nu ska jag hoppa in i duschen och försöka städa mitt rum för imorgon kommer mamma hem och jag har inte lust att höra direkt hon kommer hem är VARFÖR HAR DU INTE STÄDA DITT RUM osv.. och känns faktiskt som att mitt skolår kommer gå riktigt bra!! (hoppas jag) men duschen nu så hörs vi imorgon pusss


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback