Hej.

Heeeej, har varit borta nu hella sommaren från bloggen, men nu ska jag börja blogga igen!
har haft en sjukt bra sommar, men tänkte skriva mer om den sen. ska bara ta och berätta
vad som händer igår och idag, igår var vi med klassen på norrbyskär, det var faktiskt kul!
förutom när vi skulle bygga en flotte, för när jag och två till for ut på den så följ jag i.
därför att våran grupp var inte så bra på att bygga elr ngt! men det var kul!:)
idag var jag bara på skolan, fixa min skoldator som jag inte använt på hela
sommaren för att den inte har funkat, men nu gör den det! känns sjukt skönt!
slippa min jävla sega laptop! sen efter skolan var jag med linda och anna ett
tag på stan! ikv kommer lidas till mej vid 11 typ;p han håller på att spela
match just nu! så vi får väl se vikka som vinner! ska även städa lite oss
mamma, hon är i turkiet så jag tar han om katten och huset då! ist för
att vara hos pappa, men nu ska jag gå och hjälpa pappa och ta ur
diskmaskinen, sen fara tillbaka till mamma! byee, skriver kort om min
sommar i något annat inlägg, sen lite bilder kommer jag också lägga ut
pusshej

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback