Söndag

Har inte alls gjort mycket idag. Har typ legat i sängen hela dagen..
men lyckades städa mitt rum och rensa bort en del saker, så
de kändes väl skönt. sen hunni lite smått med skolarbetet.
Meen för ett liten stund sen såg jag klart
jersey shore season 3, gillar
programmet starkt!

Nu är det Pranked, efter det blir det att hoppa
in i duschen sen hoppa i säng, för skola imorgon..
fyfan vad drygt, menmen, sånt är livet. Lidas kanske
ringer på skype i kväll också! Dom vann tydligen hela
cupen om jag fattade det rätt? haha,  Näe, nu tycker jag
faktiskt att han kan ta och komma hem! men det blir inte
förs på tisdag vid 5 han kommer hem.. hoppas jag kan fara
dit då! saknar honom sjukt mycket!
PussHej!


Jersey Shore Season 3

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback