Söndag

Sitter framför tvn nu hos pappa, har nyss kommit ut från dushcen! Kom hem från lidaas för en halvtimme sen kankse. Vi har inte gjort så mycket alls i helgen. I fredags så blev det göra egen mat, vi skulle fara till maggan o wrenman, men det blev inte. Fick ont i min mage.. Inte så ovanligt.. Så vi tog det bara lugnt, jag var as tröttt, så jag somna typ fort. Så lidaas satt och spelade cod! :) Igår så blev det chilla på morgonen spelade lite cod osv. Sen på kvällen så kom maggan, vi såg på en skräckis som handlande om fågelskrämmmmor? haha.. efter filmen så stack vi till wrenman och chillade där, får hem vid två ungefär! Sen idag så har vi bara tagit de lugnt, lega och mysi, sett film och även spela lite cod. Fick även mens idag såå jag håller på att dö.. Har så jävla mycket mensvärk så det är sjukt!! Sen har jag häpe prov imorgon också. Kan fan inte ett piss, ååhh ångest över skolan så det är sjukt.. Fan det ända som finns i mitt huve just nu... Ligger så jävla mycket efter i skola så de är sjukt, försöker plugga osv, men de går fan inte... Näe nu ska jag dra, för nu börjar Jersey Shore! Puss


J-Woww

/ E

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback