Obbola

Då har man kommit hem till obbola för ett tag sen, lidas är med mig också! :) Hitils så har vi inte gjort så mycket alls. Spelat lite NHL och slog vad om den som förlorade var tvungen att köpa chips,dipp och dricka! och vem förlorade... jo jag... fett drygt.. Vi fick även påskägg imorse,jag och lidas fick varsitt av hans föräldrar!;d pappa hämtade oss vid halv tre ungefär då for vi på ica maxi och köpte saker till ikv. vi ska grilla
fyfaan see gööttt!=D fick även påskägg av farmor och farfar + 200 kr sen ett brev med 200 kr från mormor och morfar! =D ikväll så ska jag lidas och pappa fara och se scream 4. ps jag har även fott spotif premium!:D fast funkar inte att ladda ner spotify till min mobil.. så när jag fyller år ska jag köpa en mobil som kan ha det. om jag inte få iphone som jag önskat mig nu ska jag duscha, puss


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback