Måndag

Idag så har det inte hänt så mycket alls, skoan är tråkig som vanligt! fast ellen kom tbk idag! yeey! så då blev skolan iaf roligare. lämnade in tre skoluppgifter idag, så nur har jag bara typ ngr kvar. gjorde även bort häpe provet. så livet känns lite lättare just nu. efter skolan gick jag och ellen till stan, det var sjuuukt vaarmt;o man känner att sommaren är påväg = alla äckliga små kryp... men resten är bara najs! sola, bada osv. vi träffade emme på stan som skulle köpa en sak till matte (hennes kille). Vid halv fyra tog jag bussen hem, när jag kom hem så började jag plugga på en sak vi har i svenskan som jag knappt hade börjat med. men har suttit och gjort det tills nu. och är typ klar! nu är jag sjukt jävla less på att plugga... men har tre saker kvar.. men gör det imorgon. nu tror jag bara att jag ska sätta mig framför tvn och bara glo på ngt program. Puss

/ E

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback