Fredag

Sitter på häpe lektionen nu, jag och ellen håller på att göra klart våran häpe, som vi inte lyckades
med igår! hahha, lämnade ju även in min bild som ska bli skissad av tatueraren, så om ca
tre två/tre veckor skulle dom höra av sig! och då blir det bestämma tid! ;d längtar! efter
det så stack vi hem till ellen åt nuldar sen gick vi till ica och köpte glass sen försökte vi
göra häpen.. som jag skrev men det gick ju inte så bra! idag så ska jag till lidas, helgen
ska spenderas där. ikv så ska vi typ grilla med några kompisar och på valborg så vet jag
inte riktigt än, har inte snackat så mycket med honom. nu ska jag fortsätta vara duktig!
skriver säkert något senaare pusss!



Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback