Lidaas

Sorry, sämst på att skriva här jag vet;p

Igår så var jag i skolan, jobbade där osv.
efter det blev det stan för att vänta på Lidaas,
för att han hade träning. Så chillade på staaan.
Hans mamma och han då, kom och hämta mej i stan efter hans
träning, vi kom hem dit käkade, sen chillade vi bara,
såg på tv tyyp. Jag var as trött. så vi gick och la oss
ändå ganska tidigt. även fast vi var lediga dagen efter.

Så när vi vaknade imorse så käkade vi frukost.
sen gjorde vi inget mer, han följde mej till bussen
för jag skulle på utvecklingsamtal på skolan kl 2.
samtalet gick väl sådär.. inte så nöjd med betygen heller.
åkte hem med mamma sen efter samtalet, när jag kom
hem så spelade jag O brorsan super mario galaxy.
hahaha.. hade inget att göra. blev mat vid 5 någon
gång, vi fortsatte spela efter det, tills min träning var.
så jag har typ nyss kommit hem från den.
Käkat mackor. och nu ska jag duschas en sova!
Älskling imorgon efter skolan yes!
JAG ÄLSKAR DEJ!


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback