Leo´s Lekland

Nu sitter man i sängen med mys kläder och jobbar
för fullt med skolarbeten som jag ligger efter i.
Går väl sådär.

Första dagen avklarad på Leo´s också med
emmssan! det var helt okej;p förutom
att vi fick dammsuga typ hela huset idag
+ as svåra utrymmen, som var fett mycket med
daaammm;p hahah.
Näe nu ska jag fortsätta jobba annars
blir sura morsan inge GLAD..
Förlåt för allt älskling! du vet att du är verkligen
allt för mej, menade inte vad jag sa igår och de vet du,
Du är ju min andra halva! Det var du som saknades i mitt
hjärta, mitt liv. Och nu saknas inget i mitt liv!! för du finns!!
Jag älskar dej! du och jag så de ska vara! eller hur! du är BÄST!

You And Me, Always And Forever!

Kommentarer
Postat av: Lidas..

Jag vill inte prata med dig mer..

2010-11-22 @ 20:17:36
Postat av: Anonym

att ens folk som du orkar lägga ner tid att skriva sånt? tror du att jag ska tro att de där är lidas elr haha nja. skulle inte tro det va! :) / emma

2010-11-22 @ 20:52:23

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback