Klippning, Stan

Blev ju najs dag ändå!

Ja idag så klev man upp kl åtta och skulle iväg halv nie
för att klippa mej på tomtebo kl nio. farfar skulle skjutsa mej
han kom halv nie. så jag hann inte äta frukost haha;p
menmne.  ifall. klippte och färgade håret. mitt hår
är jätte kooer buhu.. men det behövdes för mitt hår
var så jälva slitet... efter jag var klar typ vid kvart över tolv.
sen tog jag bussen till stan, gick med mamma där.
fick ett par nya uggs, jag köpte en ny tröja
och kollade på en julklapp till lidas, hittade en
så blir att köpa den snart!

ligger i sängen nu och ser på tv, men mamma ropar
att de är käk nu. så ska gå och käka sen städa mitt rum
så jag får fara till älskligen imorgon efter skolan,
för vi är lediga på torsdag också. så ska sova där!
bara naajs! ;dd
träning ikv ockå det blir härligt! men nu ska jag gå ner och käka.

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback