Innebandy

Ja då har man precis kommit från duschen
hos lidas. Hade match idag. vi vann såklart!
bra jobbat tjejor, imorgon ska jag spela med j18
så nu sitter jag nere hos lidas och väntar på att han
ska duscha klart. efter det så ska vi väl  fara på hans match
och kolla på den. han är inte med för han är typ skadad.
de hände på hans träning i torsdags. så igår for vi
och kolla det på sjukhuset.. men det var inget farligt.
han ska bara ta det lungt nu, tills det onda är över.
men ifall. efter mathcen så ska väl vi köpa lite godis
och va smala! =D och vi ska göra mat också, hhaha
fast lidas lär ju måsta göra allt(aa) för jag är lat.
Det blir Tacooos!

på måndag blire leo´s lekland med emmaa! ;*
prao där i två veckor najjs!! ;d

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback