Helgen

Sorry att jag inte har skrivit ngt i helgen har inte orkat.

Fredags: Var jag med älskligen efter skolan,
vi gjorde inte så mycket. han hade hockey träning och efter den for han
och köpte chips och dipp!! vi gjorde inte så mycket bara myste och proppa i oss det.
sen så gick vi ttyp och la oss ganska sent,
justja, skulle ju till doktorn på morgonen, men ddet blev inget av för
att han var sjuk.. fett störande, sjukt less på att jag
alltid har ont i magen och nu måste jag vänta
änu längre innan någon kan kolla..


Lördag: så sov vi till typ tolv, då väckte hans papap oss.
vi steg upp käka lunch sen så chillade vi typ hela dagen.
vi skulle vara med några på kvällen men det blev inte av,
så lidas stack och köpte godis, som vi proppa i oss
på kvällen då vi såg film. vi gick och la oss ganska
tidigt. för att lidas skulle ha match dagen efter.
vi såg hockeyn på tvn också

Söndag: Så var jag på isladan från tolv till typ halv fem ungefär..
snacka om att jag hade förfrusit mej, lidas vann ifall sin match!
de är najs! men sen skjutsade dom mej till stan och där
fick jag frysa igen för att min buss skulle inte komma förs om 40 minuter..
fyfan vad jag frös.. Det var ju Farsdag också så att
Jag, mami, papi, brorsan, farmor och farfar käkade kajutan. haha..
efter det så for vi hem till mamma och käka tårta, fett gott;o
när alla hade farit så hoppade jag in i duschen och såg
beck filmen på tv. hade redan sett den,
men hade inget att göra så det spelade ingenroll.

Och nu sitter jag på matten och håller på att somna typ,
sov inge bra inatt vet inte varför?!
och är fortfarande mätt sen tårtan igår haha!
känner att jag inte har rört mej på en vecka för att jag har varit
förkyld och att jag har ätit fett nyttiga saker i helgen,
men ska träna imorgon! känns bra.
efter skolan så blir det gå med emmapemma på stan ett tag.
sen fara hem till pappa pch packa några gerjor som ska till mamma.
sen typ sova! fett trött.

vi är lediga imorgon från skolan det är naajjs!!
men får inte sova. för ska klippa mej kl NIO på morgonen..
menmen.. mittt hår måste kippas fett slitet..
kommer bli jätte kort! "/

jaja.. nu ska jag försöka jobba lite matte.

Älskar Dej Alexander Lidgren! ♥


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback