denna text är till min underbara pojkvän!

Alexander Lidgren, även kallad Lidas! Jag älskar dig! Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig! De går knappt att beskriva! Har så många glada minnen med dig, tillexempel midsommar! De måste göras om!
Jag är så sjukt tacksam att jag träffade dig och att de blev vi två, vi två föralltid ska de vara!
Du betyder så mycket, du är sjukt värdefull, vet knappt hur jag ska förklara de för dig!
Du är likavärdefull som luft, alltså de går inte att leva utan,
Du är lika värdefull som kossan är till kalven, du är lika värdefull som solstrålarna är till solen!
Du är lika viktig för mig som en flaska vatten är för en människa i öknen.
De går inte att beskriva, de är helt sjukt!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Du och jag föralltid!♥

Kommentarer
Postat av: emma

AAAAAAAAAAAAAAW! gullig du är!

2010-11-19 @ 14:03:53
URL: http://emmawidmark.devote.se

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback