AlexanderLidgren!

Jajamen då ligger man i sängen och har nyss sett klart
beck. Fattade inte så mycket, den var inte den
bästa av beck filmerna. Idag så har jag inte  gjort så mycket!
varit med älskligen, myst med han och sett hans match.
och han kollade på min. vi vann. Imorgon blir det
leo´s lekland med emmis!
taggat! Ska väl snart gå
och lägga mej om
jag kan. inte så trött.
tur att vi börjar sent hela veckan.
Vart ska jag börja älskign!
saknar dej sjuuukt mycket nu ifall. fett tomt i sängen,ja allt
känns tomt. du är inte här bredvid mej! saknardin värme, din
kropp, dina kyssar!!!kom hiit nuu! får damp.. kommer inte
träffa dej nu på en vecka;o vet du hur jävla länge
det är. de är sjuukt länge!!!! jag älskar dej!
utan dej så är jag verkligen ingenting kom ihåg det!
du gör mina dagar! du som gör mej lycklig!
Jag Älskar Dej Min Alexander Lidgren!

Tills Döden Skiljer Oss Åt
1/6-2010


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback