Nytt

Japp, idag så har det väl inte hänt så himla mycket,
skulle ta en buss vid två från stan som jag inte hann ta
så då blev det stan med sofi, henni och hanna.
jag köpte ett halsband och örhängen. sen hitta jag
en fett snygg tröja på h&m som jag inte hade råd med typ..
När jag kom hem blev det att vila lite framför soffan ett tag
sen käk, efter käket blev det att flytta in min nya säng i mitt
rum, galet najs! slipper 90 mans sängen YES!
kommer fixa mitt rum mer sen, måla sätta dit
speglar, och fixa massa andra saker, kommer bli najs
har hunnit vara på ica med pappa också. köpte en glass! :]
Nu sitter jag framför tvn och ser Top Model efter det
blir det CSI! :) sen sova typp, btw har hittat
typ hundar som jag vill ha när jag ärs stor;o
är fan kääär! speciellt i den vita! vi hörs! / E
Siberian husky
<- Jag döör! ge mej! - Samojedhund

-> samma ras! :)

Schäfer


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback