Ellen igeen

har inte gjort så mycket idag,
blev ingen träning, för är förkyld än
så har spelat lite spel med brorsan.
och nu sitter jag och skriver novellen,
men jag ska skriva ett inlägg om Ellen igen;p

GRATTIISSS UNDER BARA SÖTA FINASTE ELLEN
hoppas du har en JÄTTE fin födelsedag IDAG med många
otrooligttt finnaaaa presenter. tänkt du har fyllt 16 år nu!
vad stor du har blivit GUMMSAAANN! elr hur! nu måste du ut
och upptäcka världen. du är sååååå SNÄLL ELLEEEN man hittar
ingen annna som dej. för duuuu är lite egen av dej skiiter i vad
andra tycker. gör på ditt sett. och hur du vill. TÄNK du är hela 16 år nu
SJUUUKT vaaaa:O.. och duu är sååå jobbig. för du tvingar mej att skriva dehär
så ÖVERDRIVER som faaan. älskar dej min stumpilumpa, jaaadaa. du är såå fiiin
så fiiin. som en vit kanin. näe nu får du vara nöjd! hahaah! om du inte är det, så skiter
jag i det;] haha. näe men du är hur snäll som helst. skön personlighet!

 


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback