Dag 13 - Den här veckan

Måndag: jag och lidas hade typ lilla julafton hahah.
för jag ville ha min julklapp av honom. fick en tröja
älskar den;o sjukt snygg och najs. sen myste jag med
han hela kvällen. innan jag var med honom så hade jag skola.
justa vi hade en sovmorgon också!

Tisdag: Skola som vanligt. men tog en sovmorgon så jag
var inte på engelskan. sen var jag i skolan som vanligt.
kom hem gjorde lite skol grejer, kolla på tv och sen var de
spelar möte innan min träning. men tränade inte var förkyld
så efter mötet blev de hem och kolla på tv igen.

Ondag: Sovmorgon till 10. vi gjorde faktiskt typ ingenting
i skolan den dagen såg på film typ? sen gjorde vi inget mer.
när jag kom hem så blev te tv och dator som vanligt.

Torsdag: gick jag upp som vanligt tog bussen kvar över sju
till stan,. men stack inte till skolan utan till lidas. han började 1.
så jag for dit o sov, efter jag hade sovit lite så gjorde vi lunch sen
stack vi till skolan och såg något på skolan som lärarna gjorde, typ
en pjäs av något slag. fett kul var de iaf. våran matte lärare sjöng
han är sjukt bra på att sjunga och hans band finns fan med på spotify
också. ändå coolt på ett sätt ;]

Fredag: Tog en egen sovmorgon igen, haha ;]
sen skolan. efter skolan stack jag, emma och kajsa till
stan och chilla. köpte lite grejer till pöjkarna! haha! och
hade allämnt kul :) nu sitter jag i sängen och har trååkligt.
snart käk tror jag. sen vid 8 kommer lidas då ska vi sitta barnvakt
åt brorsan... fett tråkigt men får ju iaf vara med sötnosen! käka lite
smått och gott och vara smala som vanligt. säkert spela lite wii också.
så de är väl min vecka och vad jag har gjort idag och ska göra ikväll! (:


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback