Dag 09 - Mina tre största intressen

Mina tre största intresen ja då är det väl bara att börja skriva då!


Innebandy

Innebandy är en av dom, älskar verkligen den här sporten
den är sjukt jävla underbar och mår så jävla bra när jag står
på planen och ska träna eller ha match! bara känslan i kroppen
lixom hur jävla underbart som helst! började spela innebandy
när jag var 6 år ungefär tror jag! sen har jag spela sen dess.
spelar i damlaget i obbola! har spela där i ca två år nu!
mår verkligen bra av att spela innebandy. skulle inte vilja
sluta spela, för skulle typ inte må bra av det!

Hockey
Hockey är jag också väldigt intresserad av vjl!
älskar att sitta och titta på hockey när man är på en hall
asså känslan i kroppe, fan vad den är sköön! men man
ska ju kolla på någon stor match! något lag som i elitserien tex.
som jag kollar på! och självklart håller jag på SKELLEFTEÅ AIK!
muums säger jag bara!

Kompisar

På fritiden så är jag med min kille så mycket som jag
kan eftersom att han har så mycke hockey och jag har
innebandy. sen så är jag med mina kompisar också.
så mycket som jag kan och har tid! sitter även framför
datan väääldigt mycke!

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback