Dag 07 - Min bästa vän

Ja bästa vänner kan man ju ha många av!
men i den här ådern blir det väl som inte bästa vän men
man har några vänner som står väldigt nära en!
jag har förlora en nära vän, vi är vänner än
men vi står varandra inte lika nära längre.
men skriver om ngn bara för om jag ska skriva om
alla så blir det såå långt! :)
för har många älskade vänner som står nära mej!

Emelie Johansson
Vart ska jag börja du är min bästa vän och vi har variit så nära vänner
så länge nu! så de är sjukt!4 år, med glädje, sorg och massa annat!
vi står varandra inte lika nära längre med att vara med varandra, förut var
vi med varandra jämt men de är vi inte nu! men vi tappar inte kontakten för
det. vi snackar än om precis allt! sjukt många minnen har vi! kan skriva hur
mycket som helst om  henne! men det skulle bli hur jävla långt som helst!
så jag slutar väl här. men vi stöttar varandra i vått och tort. och finna alltid
för varandra!  :) så länge vi lever! och litar på dej till 100%
Vill aldrig förlora dej


Emma Widmark
Emma har jag inte kännt så länge, men vi har kommit varandra jätte
nära under tiden i skolan. hon är hur jävla snäll som helst! litar verkligen på
henne till 100%  hoppas vi kan komma varandra änu närmare! hon är verkligen
ingen man vill förlora som vän! Pusseen

Sen har jag massaa andra underbara vännner!
som jag också älskar! sofi, kajsa, maggan och massa
men det blir så mycket om jag ska skriva om dom! puss
ÄSKAR MINA ANDRA VÄNNNEER OCKSÅÅÅÅ!
Älskar mina vänner i min klass också!

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback