Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är skilda dom har varit det i snart 5 år

Min mamma heter Annica och är tror jag 43, haha
har inte så jätte bra koll, men vi har iaf flytta runt tre gågner
i obbola. Två lägenheter men nu bor i i radhus! det är
helt okej, jag och mamma kommer ganska bra överäns.
Men vi bråkar ibland men det gör väl alla?
har en katt hos mamma också.

Min pappa heter Thomas han är 45 tror jag inte säker,
han har också flyttar runt mycket i obbola efter att dom skildes
men där vi bor nu har vi snart bott i två år tror jag. haha
jag och pappa kommer ganska bra överäns med bråkar
där också. har två katter där.

så nu orkar jag inte skriva nå mer om dom

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback