Dag 01 - Om Mig

Hej jag heter emma abrahamsson är 17 år. född 1993 11 maj.
spelar innebandy i obbolas damlag. älskar hockey och favvo lag
är Skellefteå AIK kommer dra en kort historia om mitt liv.
Har en katt hos mamma som heter Zimba och två hos pappa
Råttan och Lillis, vet snygga namn..

jag har bott på marihem tills
jag var 3 år då flyttade mamma och pappa till obbola i villa.
kom ju inte ihåg så mycket från när jag var liten men,
vet att vi hade en hund som hette dingo han var en schäfer.
men vi sålde honom när vi flytta till obola vägen vi bodde på
hette ersbergsvägen hus nunmer 22.

När jag började på 4-6 så var det ju som de var.
men kommer inte ihåg så mycket
och orkar inte skriiiivaa hur långt som helst heller.
hade en bästavän som hette moa flodin vi var jämt med varandra
verkligen varje dag. jag hade en underbar klass
och våran klass for till danmark i sexan på klassresa,
ett minne för livet. fett kuul hade vi
därborta!

Högstadiet såå finns de inte så mycket jag vill ta upp.
i sjuan så ville jag byta skola och testa skolan i röbäck.
hittade nya vänner och alla var ett år yngre än mej 
då hittade jag min nya bästis emme  (emelie johansson).
vi hade alltid kul tillsammans även dom jobbigste dagarna.
vi stötta varandra hela tiden. mina föräldrar skiljde sig.
åttan kommer jag inte ihåg så mycket av så vi hoppar.
i nian så var allting okej de gick ganska bra i skolan,
hade inte mycke problem, många vänner, fortfarande jätte tight
med emme. i vårterminen i nian hittade jag min första kärlek.
han hette daniel laitinen. vi var tillsammans till sommaren
sen tog det slut..  sen hoppar vi där. och minne med emme
finns de för många av. och då menar jag FÖR MÅNGA!

Gymnasiet så blev det att jag skulle gå på iv och ta igen det jag hade ig i.
det var matte och engelska där hittade jag min andra bästavän jannike dahlin. vi blev jätte tight och var med varandera jämt efter skolan, helger osv, vi red häst och hade fett kul med varandra sen började jag träffa min kompis alexander lidgren jätte mycket. vi blev jävligt bra kompisar med detledde till andra känslor. vi började tycka om varandra och allt sånt. vi blev tillsammans den första 1 juni och vi är tillsammans änidag. jag klarade att få G i matte men inte engelska så jag går på dragon skolan
Bf programmet priv. inte riktigt min grej menmen,  min klass är helt okej!
har fortfarande jätte bra kontakt med emme, men jag och jannike har glidit ifrån varandra jävligt mycket men många bra minnen med henne. hoppas vi kan hitta tillbaka någon dag snart! jag har hittat änu en ny bravän nu som heter emma!  fett snäll tjej vjl :) två sanna vänner räcker än för många falska kompisar. ja som jag sa jag och lidas är tillsammans än och vi hade ett halvår igår!verkligen det bästa som har hänt! finns fan inga killar som han! så det var väl allt.
orkar inte skriva så mycket för det är massa shiit. 
men de där var väl lite ifall!

 


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback